My Češi jsme hrozně zvláštní. Utrácíme za věci, které k životu takřka nepotřebujeme, přesto se však snažíme ušetřit na takových věcech, které jsou pro nás takřka nezbytné a bez kterých se neobejdeme. Díky tomu, že se snažíme utrácet tam, kde nemáme, se bohužel dostáváme do situace, kdy značně proděláváme. Pokud si totiž koupíme například staré auto, je dost pravděpodobné, že se budeme muset zanedlouho otočit v autoservisu, protože se v něm něco porouchá. Bohužel při koupi auta rozhoduje cena a spotřeba, která nám zhruba přiblíží částku, kterou budeme muset vyhazovat za pohonné hmoty. Tento fakt je dokonce podložen tím, že podle nejnovějších statistik, které dokazují i skutečné koupě v loňském roce, jsou ojeté auta pro Čechy mnohem atraktivnější a dává jim přednost více jak polovina Čechů.
Někteří si však tímto chtějí jenom zaručit to, že se chvilku budou moct nějak dopravovat do práce, protože si třeba chtějí koupit zanedlouho jiný, naprosto nový a jejich vysněný vůz. Každý má svůj vysněný vůz, na který se rozhodne spořit, ale jen málokdo si ho opravdu koupí. U mnoha mužů převažuje sen, který se týká koupě krásného, unikátního a naprosto luxusního Bentley. To je však vážně drahé, a tak si je pánové kupují až do důchodu, takzvaně „na stará kolena“.
Kolik se v Česku prodá kusů?
Je zajímavé, že se v poslední době vše točí kolem jednoho modelu značky Bentley, a to konkrétně kolem modelu Bentley Mulsanne. Jedná se o luxusní sedan, kterého se však v Česku prodá jen a pouze jeden jediný kus. Není se ale čemu divit, protože toto auto na sobě nese cenu, jež sahá k více než osmi milionům korun. Patří tedy už sedm let k těm autům, které jsou na trhu nejdražší. Přesto však jeden kus vždy padne do vlastnictví někoho z nás.
Jedná se o druhé nejluxusnější auto světa. První příčku si ještě stále drží Rolls-Royce Phantom, ale právě model Bentley Mulsanne mu značně šlape na paty. Jedná se o auto s naprostým komfortem, které dokonce skvěle vypadá, a to nejen zvenčí, ale také zevnitř. Koupě tohoto vozu splní naprosto všechna očekávání.