Trápí vás vysoké účty za telefon a rádi byste ušetřili za pravidelné platby faktur od operátora? Připravili jsme pro vás několik jednoduchých tipů, které vám mohou pomoci realizovat zajímavé úspory.
Omezení užívání služeb
Naprosto nejjednodušším způsobem, jak ušetřit za telefonování je omezení míry využívaných služeb. Pokud voláte dlouhé minuty, posíláte velké množství multimediálních a textových zpráv nebo pravidelně surfujete na internetu, budete muset logicky počítat s nutností větších finančních výdajů.
Správná volba tarifu
Jestliže nechcete dělat přílišné kompromisy, ale zároveň se ani spokojit s vysokou cenou, měli byste zvážit, zda vámi aktuálně využívaný tarif odpovídá rozsahem službám, které pravidelně užíváte. Dobré nastavení je naprostým základem pro výhodné využívaní nabídek všech operátorů. V ideálním případě se spojte s pracovníky vašeho poskytovatele a zkuste se s nimi domluvit na individuálních možnostech ušitých přímo na míru pro vás.
Rodinné a rámcové smlouvy
Máte možnost pod smlouvu mobilního operátora přiřadit více čísel najednou? Informujte se o slevách, které z těchto případných kolektivních smluv plynou. Obvykle mohou zaštiťovat například rodinné příslušníky nebo spolupracovníky ve vaší firmě. Díky vyšší útratě vám může nabídnout poskytovatel výhodnější podmínky, které sníží vaše celkové náklady. Pokud pracujete ve velké firmě, zkuste se informovat i u vašeho zaměstnavatele, který může v rámci firemních benefitů nabízet výhodné rámcové tarify.
Více služeb od jednoho poskytovatele
Podobný princip se váže i ke sloučení více druhů služeb k jednomu poskytovateli. Většina domácností kromě telefonu využívá také internetové a telefonní služby. Pokud jsou všechny přesunuty k jednomu operátorovi, může být výsledná cena podstatně nižší.