Jak nalákat nové zákazníky? Za vyzkoušení stojí nejnovější postupy

Marketing je nedílnou součástí zdravého fungování každé firmy. Nejnovější postupy umožňují kontaktovat své zákazníky v reálném čase, přímo na jejich mobilním přístroji. Jak je to možné? Zjistěte, jak fungují notifikace.

Notifikace se zobrazují ihned po odeslání

Mít v ruce marketingový nástroj, se kterým můžete oslovit nové klienty, je v dnešní době velkou konkurenční výhodou. Mobilní notifikace se vašim klientům zobrazí ihned poté, co je odešlete. Není přitom vůbec nutné, aby byli přímo na vašich stránkách. Pouze odsouhlasí možnost příjmu notifikací. Poté je již jen a jen na vás, a jakou četností je budete oslovovat. Jedno je jisté – vaše informace se k nim dostane okamžitě.

Jak psát notifikace?

Abyste pro své klienty stále měli něco přínosného, snažte se psát zprávy maximálně jednou týdně. Vycházejte z nákupních zvyklostí vašeho zákazníka a snažte se, aby byly zprávy přínosem, nikoli nevítanou reklamou. Aktuální slevové akce, přínosné informace, časově omezená nabídka. To vše je pro text notifikace vhodné. Volte velmi krátké věty. Buďte struční a odkazujte na svou aplikaci nebo webové stránky.

Zkusili jste gamifikaci?

Další možnost, jak přilákat zejména mladší zákazníky, je vymyslet vhodnou soutěž. Je jen na vás, jak tento koncept pojmete. Možná se vám podaří vymyslet soutěž, při které bude možné oslovit i nové klienty. Požádejte zájemce o soutěž, aby sdíleli svůj úspěch na sociálních sítích. Podaří se vám tak oslovit i zcela nové zákazníky. Poté už jim můžete zasílat své aktuální nabídky a získat si jejich trvalou přízeň.

Nové zákazníky můžete přilákat pomocí užitečných notifikací. Tím zcela změníte běžný chod vyhledávání informací a usnadníte tak svým zákazníkům přístup k aktuálním nabídkám a výzvám. Dopřejte i svým klientům radost z ušetřeného času.