Být vidět je základem pro akvizici nových klientů. Můžete mít sebelepší produkty a služby, ale pokud nejste vidět, lidé se o nich nedozví. Víte, jaké druhy reklamy jsou v současné době nejlepší? Na jakou formu reklamy si naopak dát pozor?
To, na co si zákazník může sáhnout
Klasické reklamní předměty zažívají renesanci, zejména pak roušky s potiskem. Během doby, kdy se lidé nemohli stýkat, se na ně online reklama valila doslova ze všech stran. Nyní zákazníci nejvíce oceňují, když si mohou sami vyzkoušet reklamní předměty. Jedná se o formu reklamy, která není vtíravá, zároveň však jasně sděluje, že vám na vašich zákaznících záleží.
Propagace, která má smysl
Podobně fungují propagační předměty v rámci reklamní akce. Nabídnete lidem, kteří o vaší firmě nic nevědí, základní informace, a dáte jim malý dárek v podobě slevy nebo předmětu. Předmět vždy volte takový, že kterého mají lidé užitek. V případě, že se chystáte obdarovat svého budoucího obchodního partnera, vždy volte předmět úměrně cenové hladině, kterou si přejete do budoucna nastavit pro dárky s významným klientem.
Reklama ano, ale sofistikovaná
Když se pouštíte do online reklamy, buďte obezřetní. Mnoho klientů je již vůči vtíravým reklamním spotům imunní a více než užitek vám mohou přinést nelibost klientů. Místo toho se zaměřte na aktuální trendy záležitosti. Vytvořte obsah, který má smysl. Může se jednat o video recept, nebo třeba návod, jak vyrobit vyvýšené květináče. Tematiku volte tak, aby souvisela s vaší firmou. Přineste klientům přidanou hodnotu a získáte si je na svou stranu.
Reklama by vždy měla odpovídat aktuálním požadavkům na trhu. Klienti velmi oceňují osobní přístup a dárek, který jim v reálném životě přináší užitek. Podobným stylem se řeší také online reklama. Vždy myslete v prvé řadě na své zákazníky nebo odběratele služeb. Co by jim přineslo užitek?