Každoročně mnoho majitelů společností přemýšlí nad tím, jak bude letos vhodně prezentovat svou značku a čím obdaruje své stálé zaměstnance, obchodní partnery a věrné či potencionální zákazníky. Možná už jste vyzkoušeli všechna ta firemní trička s potiskem, reklamní čelenky, čepice, hodiny, hrnky, různé psací a kancelářské potřeby.
Nepodléhejte však pocitu, že vaše reklamní předměty, do kterých jste vložili velkou finanční částku, nebudou vaši zákazníci používat a skončí na dně šuplíků, skříněk či rovnou v koši na odpadky. Praktické reklamní předměty lidé opravdu využívají. Lze vybrat dárkový předmět, který vaši zákazníky budou používat i několik let a při tom budou prezentovat i vaše logo.
Dárkové předměty, které přetrvají
Každý z nás občas nakupuje a nákup pro celou rodinu se musí do něčeho naskládat. Nevyhneme se této povinnosti my, ani naši zákazníci. Je třeba myslet na to, v čem si nákup pohodlně odneseme až domů.
Určitě jste si všimli, že supermarkety a hypermarkety nyní přestaly z důvodu ochrany životního prostředí zdarma vydávat jednorázové nákupní igelitové tašky. Proto si již mnoho lidí nosí vlastní tašky z domova, aby nemuseli neustále kupovat nové igelitové tašky, které pak doma vyhodí. S ekologickými taškami, které jsou lehké a snadno je smotáte do kabelky či aktovky, se doslova roztrhl pytel. Nejdelší životnost má právě tato látková nákupní taška. Má taky vysokou nosnost.
Pokud ji navíc potisknete logem vaší společnosti, bude nošena na veřejnosti a to má obrovský efekt i podle výzkumů.
Vystavte svou reklamu prostě všude
Pravidelné rozdávání těchto tašek mezi své obchodní partnery a zákazníky s naprostou jistotou splní svůj účel. Jde o dárkové předměty, které budou obdarovaní používat ještě dlouhá léta. Nejde o tričko, které vyžaduje časté praní a v zimě není pod bundou vidět. Logo na tašce vydrží velmi dlouho v perfektním provedení, čitelné a v původních barvách. Látková reklamní taška je sázkou na jistotu.
Představuje obal šetrný k životnímu prostředí, dá se opětovně používat a díky své vysoké nosnosti obdarovaného nezradí ani při velkých nákupech pro celou rodinu. Jde o volbu, kdy dáváte jasně najevo, že vám není lhostejné životní prostředí ani pohodlí a praktická možnost využití všech vámi obdarovaných klientů a obchodních partnerů.